489324-203

Äntligen Fredag

Nu är det äntligen Fredag, kändes hela dagen att det var de igår men icke men som tur är så är det, det idag :D

Först skolan idag, var på mkt bra humör tills precis innan lunch där humöret sjönk i botten och jag kände mig så jävla nere och ledsen, det gjorde verkligen ont i hjärtat, grejen är den att det är ingen idé att berätta för er vad det är för ni kommer ändå aldrig förstå. Tänker inte slösa er tid. Säger bara en sak, tänk er gärna för en gång extra innan ni slänger ut er vissa saker, för er kanske det är ett skämt men för nån annan kan det gör riktigt ont. Jaja, orka klaga, finns dom som har det värre. Blev iaf idag att städa i verkstan, alla bänkar och sopa golven. Efter lunch blev det glastårta och pepsi, det var riktigt gott (: blev då på lite bättre humör men inte mkt. Snällt nog fick jag skjuts av Dennis in till stan, tack :) as schysst. Kom hem, börja packa lite och håller nu på att bränna en skiva men det går så jävla segt så det är sjukt. Som tur har jag inte bråttom.

Vid 5 ungefär så åker vi iväg mot Vara. Jag ska köra då, Jaa ! :D Älskar att köra så tar varje tillfälle i akt och gör det. Mamma och Benita ska sen vidare till mormor och morfar i Vargön medans jag ska möta Nina och Pappa i Vara för att dom ska besikta opeln & golfen redan ikväll så om det är nåt som är fel så kan vi fixa till det över natten och sen behöver vi heller inte gå upp så tidigt, det är underbart skönt :) blir att åka hemifrån 9 elr nåt, soft (:

Huvudvärk nu med, Faan :/ jag orkar inte med det. Skönt med Sol & värme bara. Dock får jag än gå i långbyxor i väntan på att få vaxa benen nångång. Kom igen Väx hår jävlar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0