489324-203

Yeah.

Känner mig ändå bättre nu, fast går ju upp och ner hela tiden så blir väl sämre snart igen. *suck* palla. Min kväll då, den blev att snacka med pappa i telefon i typ över en timme. Skönt att snacka ut med dig ibland, det är ju inte varje dag direkt. Men måste ju veta lite hur det går med rallybilen osv.  Sedan parlamentet blev det med, inte så bra idag tycker inte jag. tråkigt & sedan lite wallander med. fast redan sätt alla så det är lite tråkigt. Så vad hittas på nu då, joo, jag sitter och lyssnar på musik & snackar med folk på msn, trevligt:) kanske läggdags snart med, får väl se när man orkar ta sig dit. Haha :) Fast blir rätt förbannad på datorn nu, den segar så man blir tokig. ååhh :/
image13
jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg



Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra måndag

2008-03-17 @ 14:18:03
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0