489324-203

Visa respekt

En sak jag hatar är när folk säger att dom ska höra av sig och inte gör det. Det stör mig nåt enormt. Hur svårt kan det vara lixom och skicka ett sms det tar bara nån minut och har man verkligen jätte bråttom kan man skicka ett sms elr ringa så fort man bara kan. Men vissa tror jag inte riktigt fattar att man kan det, men aja. ingen är ju perfekt. Men jag tycker att om man har sagt det så ska man det lixom, det är att visa  respekt för en annan människa. Man skiter bara inte i en sån grej, man kan ju bli orolig & undra. Så snälla människor lär er att höra av er om ni har sagt det (: jag försöker alltid hålla det jag lovar inte många ggr jag har svikit det, hoppas jag verkligen inte för det vill jag absolut inte! :D Ett litet sms kan betyda otroligt mycket.



Grattis till körkortet med Thomas :)


jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0