489324-203

Usel dag

MIn dag då, den har varit skit egentligen känns det som. Vakna med värsta halsont men jag tänkte måste ju till verkstaden och jobba. Håller ju på med den förbaskade elen men när jag väl kom dit så var inte Jessica där och då tänkte jag att jag sket i det för jag orka inte jobba själv så blev att åka hem 20 över 8 igen, men var nog bäst så för hade ändå inte gjort någonting i skolan känner jag. Blev att åka hem lägga sig på soffan med täcket och kolla på skidor och sova i ett par timmar :) otroligt skönt ! Tror jag har feber med så det är ju verkligen toppen, jag känner att jag inte hinner att vara sjuk nu ju. Fan! =/ Måste ju filma till filmen med. Hur ska man hinna med allt nu då..  ?
Har en underbar syster som var så snäll och sprang ner till affären och köpte en glass och godis till mig, du är bäst gumman. visst ska jag inte äta det men aja, skiter i det nu. Jag är den jag är :) och nu blir det ännu mer onyttigt mamma och syster kommer hem med donken snart, fy mig.. haha :) men idag får bli den onyttiga dagen helt enkelt ;P jag dör nog inte iaf :)

Hoppas att en viss person hör av sig idag bara :) kan kanske inte träffas men ska försöka isf om det blir av:) BUS! :D

jag är den jag är och ingen annan
/ vforsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0