489324-203

Stan & Bilkompaniet

Nu har jag precis kommit hem från stan. Var inne på yves rocher och handla mig en handkräm för endast 19 kr, verkligen jätte bra. En fotkräm blev det med, men inte hunnit testa den än men hoppas den är bra, den kosta iaf endast 39 kr och sedan blev det en kajal med, min börjar försvinna nu, bara en liten stump kvar snart :P Men jag tycker verkligen den kajalen är bra och den kostar även den endast 19 kr :) Så blev lite smått och gott. Dock fick man köpa en påse för 2 kr, visst det är en strunt summa men aldrig kommit in så i en sån affär och behövt få betala för påse. Jaja..
Sedan gick jag iväg till bilkompaniet för att påminna Roland om sommarjobb, vi får väl se hur det går, svårt att få grepp om han och vad han menar ibland. Sedan blev dte gå runt och snacka med alla, saknar ju dom. Trivdes ju verkligen där så får väl hoppas man kan få komma tillbaka :)
Men provsatt iaf den nya subarun imprezan dom har fått inDen kostar endast 449.000 men det är ju absolut ingenting, inte alls :O nej, fy fan vad dyrt, men vad skönt man satt i den. Vore ju inte direkt fel med den. Får väl vänta tills man får råd med en sån, för en impreza ska jag iaf innan jag dör. Men jag och mamma ska nu iaf få provköra en sådan subaru men inte riktigt wrx men den modellen iaf, ska nog provköra den med. Fast tyst säg inte det till något. :) hihi. Men jag kan ju köra ;)
Sedan blev det att snacka lite med Robert och dom med. Kul att stå och buyta växellådan på en transit med så lågt tak med, tycker nästan synd om er, bara nästa ;) jag slipper ju det iaf då är jag nöjd :) haha. Kul att träffa alla igen iaf :) Sedan blev det gick att gå tillbaka och sedan hem och käka en god sallad.

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0