489324-203

Släkten är Värst men ändå Bäst.

det blev visst ett blogginlägg nu iaf. trodde inte att jag skulle lyckas komma ut på denna super moderna datorn från 96 :) haha. men går fort ändå mot vad det brukar göra. det gör mig glad =) hihi. Så vad har man gjort sen senast. Jo, först blev det ju bussresan, gick rätt bra ändå med musik i öronen och en bra bok så går allt :) skönt det! Sen när man kom fram till thn så blev det att åka till min farbror och fika lite med släkten. det är verkligen så SLÄKTEN ÄR VÄRST ! :) haha. fast hade aldrig vart den jag är utan er så får med ändå stolthet säga tack :)<3 Men mycket mobbad har man blivit av er,  men ser det nu som min fördel. kunna ge svar på tal helt enkelt, så synd för er att ni har lärt upp denna flicka så bra ;) Träffa Markus kille med och är glad för Markus skulle men har ännu ingen åsikt om hans kille för känner honom icke så väl, hoppas han är bra. Markus är verkligen värd det bästa för allt han gjorde under min barndom. Bästa farbror, alltid så snäll och tog alltid hand om mig när jag var liten. Sedan efter vart där i en timme och fått god smörgås tårta så åkte vi och handla lite och sedan hem så ikväll blir det hemma gjord Pizza & let's Dance (: skön slapp kväll i skogen.


jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Ap

Glad påsk ♥

2008-03-22 @ 10:39:03
URL: http://humliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0