489324-203

"Rally är som en mega orgasm, man njuter varje sekund"

Nu är det Mars månad och inte alls långt kvar egentligen till våran rally säsong börjar, visst så kan man åka på vinter men det gör inte vi så det blir första tälingen i Laxå i april tror jag det var. Fast innan blir det en träningstävling ute på fältet med. Ser verkligen fram emot rally säsongen. älskar ju rally. så underbart :) Kan väl hålla med om att det kanske inte alla ggr är skit kul att bara stå och titta men att åka med, ojoj . vilken KÄNSLA :D Jag längtar så tills jag ska börja köra får väl se när det blir egentligen men snart hoppas jag verkligen på. Först och främst bör ju BMWn bli klar så jag kan ta opel till att börja med. JAG VILL! synd bara att det ska kosta så mycket bara men men är bara att jobba & spara :) Snart kommer jag i rallyskogen, vänta bara ! :D
image11
(Fridaspecialen i vänersborg - 07)
image12
(Den blivande rallybilen, gammal bild så har hänt
mer än vad som syns här, nyare bilder kommer)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra söndag

2008-03-16 @ 16:50:38
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: N I C O L E

oki:p

2008-03-16 @ 19:37:59
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0