489324-203

Påsklov

Tusan vad skönt, nu är det en veckas långt underbart lov där man bara kan ta det lugnt och umgås riktigt med dom man älskar, det är ju toppen ! :) Ska träffa Anna-Karin i veckan som jag inte träffat på typ hur länge som helst, säkert ett halv år, grymt tråkigt när det går så långt mellan gångerna. Men så blir det ju när man bor på olika orter. Sedan blir det elmia tillsammans med pappa & nina till helgen. ska bli kul, aldrig varit där, har velat det länge men lixom aldrig blivit av men nu bär det iväg.. får jag se en subaru blir jag mer än nöjd (:

vad som händer mer till veckan har jag ingen aning om men det märks väl.

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0