489324-203

Oturs kväll eller vad ?

sicken jäkla otur jag har haft denna kvällen, så grymt jobbigt =/ först så hade jag och mamma vart och handlat och när vi kom hem och jag skulle ställa in allt i kylskåpet så tar jag i en kopp som står i kylskåp för att flytta på den men samtidigt ska titta vad som är där i & där kommer oturen in, trott elr ej men jag lyckas spilla ut all saft som var i koppen i hela kylskåpet, vilken förödelse, blev så förbannad och arg verkligen kladdigt i hela kylskåpet sen, ååååh :( Sedan efter fixat ordning allt tänkte jag ställa in en pizza i ugnen så jag sätter på ugnen och när den är varm så sätte jag in den men jag smarthjärnan glömmer att byta från snabb till över & under värme så när det ringer en kvart senare är pizzan nästan bränd och väldigt hård botten men var ändå bara att tugga och svälja. fan oxå ! :( smacka dock inte så gott och sen pricken över I så slår jag i mina tår i dörrkanten och satans jävlar vad ont det gjorde.. åååh, sicken jäkla oturs kväll. Hoppas den kan sluta helt okej efter det här, hoppas det inte kan bli värre bara nu.

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0