489324-203

Ny.

Jaha, då har man skaffat sig en blogg med, tänkt att göra det länge men har helt enkelt inte blivit av, men tänkte nu när jag ändå sitter hemma och degar och är sjuk kan jag väl lika gärna passa på.

ta mig för den jag är för jag kommer aldrig bli nån annan.
trött på att man ska försöka passa in, varför kan man inte bara vara sig själv. tycker inte en person om än så är det väl ändå inte mitt problem, bara den personens förlust.

Hoppas ni fortsätter läser min blogg, här kommer allt komma upp, allt jag har lust att skriva om, min vardag, mina funderingar, följa min rallyframgång (hoppas den blir bra) osv.

jag är den jag är och ingen annan.
/ vforsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0