489324-203

Morgon, morgon

Solen skiner men dock är snön ändå kvar, jaja, hoppas den försvinner snart. Vakna för ett lite tagen sen så det blev att ligga och dra sig i en halvtimme elr nåt, jätte skönt. Jag är verkligen kass på att sova länge, jag kan inte det. Spelar ingen roll när jag lägger mig typ jag vaknar ändå tidigt, ååh. stör mig. Men har blivit duschen & sedan frukost med, så nu blir det att ta på sig, sminka sig och fixa håret, skulle aldrig klara mig utan min plattång, älskar den! :) Hehe. Så nu blir det in till stan och göra några ärenden och sedan träffa Erica sedan efter 3, kul länge sen vi träffades så. Vi hörs senare .. ha en fin onsdag =)
image34

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0