489324-203

Min förmiddag

Dåså, nu har jag kommit hem igen. Skönt är otroligt trött idag känner jag. Får nog bli en vila om en stund. Har nu vart på jobbinterjuven och det gick okej tror jag. Svårt att veta ju men får se i början av nästa vecka. Hoppas man kan få jobb där, behöver verkligen det. Sen blev det att gå in till stan, orka inte gå ner till bussen så blev att gå typ 3 ggr så långt. men men :) var skönt med en promenad, behövde jag men nu har jag as ont i fötterna :/ aj :( Kom iaf hem och då blev det en bit mat, var grymt hungrig så blev lövbit & pommes. Gottis ! :) Blev att dammsuga lite med, var verkligen dammigt nu. men så går det när man är lat som jag. Nu blir det nog att vila en stund, puss på alla<3

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 14:59:32
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0