489324-203

Min dag - Tisdag 18/3


Hur har då min dag sätt ut idag egentligen !?
Först blev det upp vid 9 tiden kanske, frukost och sedan sitta här vid dumburken i nåra timmar och sedan vid 3 tiden åka in till stan för att möta Frida och ta en fika på Pim's . Blev en nachos talrik det är rätt vanligt det nu känner jag, men otroligt nåt. är att rekomendera för alla i skövde och runt om iaf :) vitlöksdippen kan man ju icke klaga på direkt, men pussa mig inte efteråt tack ;) Sedan så orka vi ej sitta där längre så tog en sväng på stan medans vi vänta på att min mor skulle hämta oss. Gick in på Sayo för att BARA kolla men kom ut med ett par jeans, visst känner att jag behövde det och jag älska verkligen dom, ur snygga (bild kommer) men egentligen skulle jag inte köpa nåt dock kosta dom endast 300 spänn, tycker verkligen det inte är nånting för ett par jeans så okej då :) Sedan kom mamma och så åkte vi hem sedan iväg till maxi och storhandla.

Blev en hel del ändå.. och sedan resten av kvällen har ju bara vart otur & sen kikat på favorit programmet Gossip girl :)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, satt själv framför gossip!

2008-03-18 @ 23:38:07
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0