489324-203

Latheten själv.


Blir så trött på mig själv, att man ska vara så jäkla lat det är helt sjukt. Har verkligen tid till att gå till gymmet nu och har bara några meter dit men ändå är jag så förbannat lat så jag orkar inte gå dit, behöver ju men så jobbigt att gå dit fast egentligen är det inte det, sicka problem jag har men aja.. kan nån hjälpa mig med att få bort latheten lite ? Kommer aldrig klara beachen 08 - fast gjort det varje år ändå för jag ser ju ut som jag gör helt enkelt. Men ska inte klaga för jag har bara mig själv att skylla. Latheten FÖRSVINN tack !

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg


Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja det är så det ska vara :D håller med dig :D

2008-03-18 @ 12:58:54
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0