489324-203

Halsband, sjal & klänning.


Kika runt lite på nelly.se och då hitta jag dessa tre grejer. tycker verkligen om dom, så fina =)
Fast alla som känner mig vet att jag inte är direkt mkt för smycken alls, varken halsband, ringar eller armband elr nåt sånt. Men just detta halsbandet gilla jag verkligen. stilrent & bara vacker helt enkelt, det skulle jag kunna ha utan problem :)
Sjalar älskar jag bara. Kan knappt gå ut utan att ha en sjal på mig, måste bara ha det. Älskar denna sjalen, ser otroligt skön ut och färgen, så jävla fin. MÅSTE HA !:D
Klänningen tycker jag verkligen om med, så stilren & fin :D Är inte så mkt för krimskrams utan det ska helst vara enkelt & fint :D
Måste bara ha dessa grejer :D me like ! :D

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0