489324-203

God morgon & mer snö

Jaha ja, glad man blir när man tittar ut eller inte. Snökaos, jippi, verkligen =/ det här vill jag verkligen inte ha, visst, man visste att det skulle komma men man hoppades ju att dom skulla ha fel på vädret. Så först och främst nu kommer ju inte min besökare från varberg och hälsar på och det vill jag inte heller, dte går inte i detta vädret direkt, =/ får helt enkelt bli en annan dag :)
 
sen vid 14.25 ska jag ta bussen till min pappa, kul det kommer bli då ska vara glad om jag kommer fram. Åker till trollhättan istället för grästorp för ska hälsa på min farbror. Det ska ta två timmar att åka men vi får väl se helt enkelt hur lång tid det egentligen kommer att ta. Jag vill inte!
Men nu ska jag sluta klaga och säga god morgon till allihopa. GODMORGON ! idag är det långfredag, (joo detta kommer bli en låååång fredag, hihi) Hoppas alla får en härlig och skön påsk, det ska jag försöka med iaf :)
image47
GLAD PÅSK ! :)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg


Kommentarer
Postat av: therapie

haha nääe det ska ju vara vååår! och då snöar det inte!

2008-03-21 @ 09:16:59
URL: http://therapie.blogg.se
Postat av: TUMADRE

Jo, vädret är brak konstigt ;P
Vad gör du idag då?

2008-03-21 @ 09:46:44
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0