489324-203

.

kvällen har blivit lugn, kollat på tven. Först vänner. älskar fan vänner måste köpa hela deras box, synd att den ska vara så förbannat dyr bara. Sen blev det so you think you can dance i en halv timme tills parlamentet börja. och alla våras björn var ju med. han är verkligen klockren<3 Så har det blivit wallander, dock har jag redan sätt den men ändå. väntar på att den ska börja igen och sen blir det sängen & skolan imorgon, fyfan. jag vill verkligen inte. jag orkar inte =/ men allt blir inte som man vill & heller inte som man har planerat.
ville ju träffa dig..

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Lina

ja vänner är extremt kul! jag ska börja samla på deras efter jag har köpt DH:s 3 box! :)

2008-03-25 @ 07:29:21
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0