489324-203

Elmia (:

Idag blev det elmia och det var även första gången jag var där för mig. det var verkligen på tiden kände jag. :) tyckte det var mkt lyckat, var iaf intressant dom två första hallarna. Mc och de gamla bilarna var väl inte direkt min grej. lite fräcka var vissa men inte det som var speciellt kul så :P haha.

Nu tänkte jag visa lite bilder jag tog (:
image50
Clio, dom kan bli snygga så med så det så (:
image51
Volvo, gilla denna skarpt. tyckte verkligen om den.
image52
Volvo. mycket snygg (:
image53
Volvo, vill ha en sån här :) en T-gul , det är ju så jävla snyggt & man syns ju med ;) haha.
image54
Volvo. grym lack
image55
Denna var absolut min favvo. Fick en röst av mig (: image56
Me like, så jäkla snygg (:

Blev att testa en rallystol med till BMWn , till pappa. blev en sparco evo2plus image57
Var nere med Nina & Pappa. testar stolar här :)

Tack för en mycket rolig dag (: kul att man blev igen kände med ju :D haha. Har nu med hittat mina rallyskor jag vill ha. nån som vill sponsra mig med 1090:- till dom ? vore ju ur gulligt =)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0