489324-203

dejta kudden ..

nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen och sova så gott :) det ska bli skönt. min kväll blev tillsammans med mamma. älskar dig mamma<3  chips & påskmust och lets dance :) det var våran kväll det. synd att danny åkte ut tyckte jag, han är ju så himla snygg. älskar hans hår(A) hårfixerad, jajemänsan, det är jag och det vet alla som känner mig. Bus ;) haha. men btw, du är den bästa mamman, alltid så rolig och kan alltid skratta tillsammans. du förstår mig & jag förstår dig. trots allt !
nu ska jag iaf lägga huvudet mot kudden och lyssna på underbara sköna avslappnande låten Whiskey Lullaby. Kan höra den tusen ggr utan att tröttna. enda som saknas är nån att kunna hålla om & somna tillsammans med men får väl ta min kudde och somna med tills någon en dag vill somna med mig.
image6
jag är den jag är och ingen annan - god natt !
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0