489324-203

Budgetfika.

Nu så börjar det gapa lite tomt i plånboken, hatar det! Jag är en sån som alltid har pengar på mig men nu måste jag ändå hålla i det lila jag har kvar. Så idag skulle det bli ändå bli fika med Erica, länge sen man verkligen träffa dig och satte sig ner och prata men det fick bli en budgetfika men spelar ingen roll för det var gott, blev en biskevi (elr hur det nu stavas) och ett glas vatten. Fikan blev på citybagarn och bästa platserna i fotäljerna vid fönstret, jag älskat att titta på folk så är bästa stället lätt =) Men blev iaf 3 timmar där, med mycket snack om killar som vanligt och våra gamla minnen tillsammans, gud vad kul vi har haft det egentligen :) saknar det.
image38image39

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0