489324-203

A drope in a ocean.

image76

Det är just det man är egentligen. man är bara en liten droppe i ett hav. Tänk egentligen vad världen är stor och vad man liten är på denna jorden. Det är rätt sjukt ändå :P Btw, den låten är grymt bra med :)

Min dag än så länge då. först blev det skolan, svenska & klassråd gick bra. Fick även tillbaka arbetet med blickpunkt och jag fick MVG på det så var jävligt glad :D brukar inte få MVG, brukar mest bli VG så blev verkligen jätte glad =) Sedan blev det samhäll i 110 min, det suger verkligen. höll ju på att somna & hungrig som ett as var jag med. Så efter man sluta blev det ett äpple från pressbyrån. Sedan hem och laga mat & diska och nu sitter man här.  Vad ska man göra resten av dagen nu då?
Vad ska ni göra?

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0