489324-203

Värme, feghet & Aj!

Sicken dag detta har blivit än så länge. Först och främst har vädret varit perfekt idag, sol och sen har dte vart blåst men det har bara varit skönt. Behagligare helt enkelt mot gårdagen. Sovmorgon som vanligt denna tisdag. Först hade vi svenska & ett svenska test, gick typ på 5 min sen sluta vi. Nästan lektion börja då 2 timmar senare, så först tog vi det lugnt, sen åt lite och sen skulle västerhöjdare komma ner till kavelbro för ge igen sen i torsdags, så typ hela skolan stod ute och vänta men det kom inga vid 12 som dom skulle så efter att vänta ett tag gick ungefär halva skolan upp mot västerhöjd, i ett långt led med massa vattenballonger. När vi väl kom till västerhöjd så hade fegisarna låst in sig i skolan denna gången oxå. Vår rektor hade ringt till polisen så bara efter ett litet tag så kom det polisbilar så alla får kuta ner och stå där nere & efter komit mer poliser kuta vi ner till stan och bort mot kavelbro igen, många var kvar så fick höra sen att dom tagit fram hundar och skit. Jävla töntigt! Snacka om att vara fega och inte vågar komma ut, jaja.. jag säger inget mer om västerhöjd  ;P HAHA!  Men kul iaf hade vi. Fattar bara inte vad det kan vara för farligt med lite vattenkrig så har det ju alltid varit. Sen när vi kom tillbaka så var vi över en halvtimme försenad och blev bara att sitta och titta på film på esteten. Sedan har jag fått så ont mellan benen, asså låren. Gått i kjol hela dagen och så fick jag springa på det, då gjorde det ont. Fick därför skjuts hem av Dennis, jätte snällt :) Blev att laga mat när man kom hem och ta bort min tid på lördag eftersom jag inte hinner hem till den, är ju i gbg. Senare i eftermiddag blir det att storhandla med mamma men ett bad idag skulle inte vara fel ändå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0