489324-203

Varför är det så?!

Nu har jag kommit hem för inte så länge sen. Var ju och kolla på bio ikväll och som det brukar vara så var det som var bäst med i traliern man brukar se så det andra var ju inte lika kul men kan inte säga att filmen var kass direkt för det tycker jag absolut inte, den är verkligen värd att se men man hoppas dock på för mkt, jag gjorde det iaf. Skit störande att jag hade en lång tjej framför mig, hon kunde väl typ huka sig lite. Det kan ju vara svårt :P
Men nu tänkte jag snart gå och sova, saknat min säng & känner att den känner sig ensam nu.








Kommentarer
Postat av: kristin

svar: ja, men precis :D:D

2008-06-17 @ 00:37:56
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0