489324-203

Vad glad jag blev :D

Idag har jag jobbat & slitet, men ska inte klaga för det blir ju pengar utav det. Vart rätt lagom med folk, inte överdrivet & inte för lite. Perfekt helt enkelt. Var rätt kul, råka trampa på en currysås så den sprängdes (kraftigt ord men iaf) Så hela skorna och neder delen av byxorna var täckta med curry. Så lukta Curry i hela kassan, kul då :P haha.
Sen när jag sluta så skulle en av arbetsledarna prata med mig, var lite orolig faktiskt. Inte jobbat med han så mkt men han hade granskat mig under dagen och kollat hur jag jobbade (det visste jag inte om) så han sa att jag var väldigt duktig. Det hade la märke till mest var att jag hade alltid ögonkontakt med kunderna och prata till barnen. Negativa var att jag inte sa välkommen bara, hejhej. Men det är ju en skit grej så det går ju och fixa. Kolla även mina säljningstider och det var riktigt bra sa han. Sålde 3400 på en timme och dom bästa som brukar stå i kassan säljer 4000 på en timme så inte långt kvar. Ska verkligen kämpa mig dit upp. Men han sa att jag är nog är redo för drive inen snart och ettan, ta beställningarna och sånt, blev jätte glad  :D Mkt positiva ord.  Det går bra nu ! :D:D
Blev även kvar där en timme efter jag sluta eftersom var tvungen att räkna kassan och sen så skulle mamma komma och hämta mig, regna ju så ville inte gå till bussen. Men var lugnt stod där och snacka & åt lite. Gött =)
Nu blev det duschen när jag kom hem och bara slappa, vart en hård vecka. Inte sovit mkt i helgen alls men så blir dte ibland.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0