489324-203

Tisdag

Inte blivit nåt skrivande idag pga. att jag inte orkat, blivit sjuk idag, feber och allt som hör till det. Orkar inte, halsen gör mig crazy & huvudvärken med.
Men tvinga mig till stan med min mor idag iaf, blev lite rea shopping, ett par jeans, leegings & trosor. Bilder kommer imorgon om jag orkar. Annars idag så har det bara blivit soffan och inte gjort allt för mkt, vill bara bli frisk nu. Jobbigt det hära :(

Nu är det iaf bestämt att jag & min faster ska till grekland i aug. Ingen resa bokad men det kommer, dock är det lite typsiskt för mitt pass gick ut precis idag. =/ 400 för nytt, har ju inte råd med det =(
Nästa vecka blir det en klippning för 400 kr med och sen måste jag spara till resan kommer ju aldrig få råd :( Inte bra, inte bra alls men hoppas det löser sig iaf.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0