489324-203

Time to sleep!

Nu tänkte jag krypa ner i min sköna härliga säng. Läsa några sidor ur Camilla Läckbergs nya bok, Sjöjungfrun. Kommit en bra bit i den typ en 3/4 delar redan. Den är rätt så bra, inte den bästa men helt okej. Sen blire det att hoppas på att john blund kommer och låter mig få sova för imorgon blir det rätt tidigt.. Kl 7 så ska man upp för att göra sig iordning. Sen kommer även Blomberg runt halv 8-8 och gör mig sällskap men jag hoppas för allt i världen att det inte regnar imorgon, hur ska det gåmed mina kläder då :S Vit kjol och allt. Fan, snälla väder gud, ge oss uppehåll iaf. Allt jag begär nu.
Men små sötnosar, sov gott. Ha en toppen dag imorgon, ska jag för då börjar mitt sommarlov=)







Kommentarer
Postat av: Söderlund

Naej det är väl sängdags för min del alldeles strax :)

Vad har du haft för dig under kvällen då?



Mvh

Söderlund

2008-06-11 @ 23:04:39
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Johanna

Godnatt :)

2008-06-11 @ 23:16:05
URL: http://strawberrydisire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0