489324-203

SOMMARLOV!

Yes, nu har man sommarlov men det konstigaste är att jag har faktiskt inte gått och längtat efter det, utan nu är det bara här, visst är det skönt men känner inte alls nåt speciellt. Vad ska man göra i sommar? Jobba! =/ skoj. blir väl en sväng till tylösan med mamma & benita men inget mer vet jag. 9 veckor lov, jag känner bara "jaha". Men men, jag har inga förväntningar alls och det kanske är bra för då kanske blir en bra sommar vem vet, haft såna förväntningar dom andra sommarna och det har inte blivit nåt direkt.

Jaja, nu har man iaf vart på skolavslutning. Först kom ju blomberg hit och jag gjorde mig iordning det sista sen åkte vi till stan och gick iväg till skolan för att få våra betyg och lite fika fick vi med. men tyvärr så sluta vi där typ en timme innan det skulle börja i kyrkan så blev att vara på stan en sväng med Breman, Briland och Jessica. Segt men gick ändå rätt bra. Typ kvart över 10 gick vi till kyrkan och satt där och lyssna och sjöng typ en timme. Så halv 11 var väl allt klart om inte innan. Sen snällt nog fick jag skjuts av Breman hem och sen ikväll får man se vad det blir, kanske festa får se hur det blir. Är sugen men inget att dricka men det fixar sig nog på nåt sätt skulle jag tro. Jaja, skönt med sommarlov iaf.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0