489324-203

Sminkning på Mac

I lördags som sagt så var jag på åhlens i femman huset och fick mig en sminkning av märket Mac. Fått det av min Faster i julklapp så var på tiden att äntligen göra det. Försökt 2 ggr tidigare, första gången så boka dom av min tid för dom inte hade tid och andra gången så glömde jag mitt present kort men denna gången var jag fitforfight. Blev riktigt nöjd med resultatet. Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från sminkningen och vad jag köpte med mig för smink hem.

Hon börja med att rengöra ansiktet för att sen lägga på fondution.

Nu var grunderna klara :) Vilken skillnad det blir egentligen. Förövrigt
var hon riktigt duktig hon som sminka. Är att rekomendera.

Tänk vad lite färg och små trix kan hjälpa en med det man vill.
Riktigt nöjd (:

Sitter och granskar allt. Haha!

Såhär blev slutresultatet.
Då var det dags att visa vad jag fick med mig hem för nåt:

Ögonskugga. 405kr (Fick ju presentkort på 400 så det gick till det)

Detta fick jag av Marita. Ett läppglans värde 160 kr och en mascara värde
130kr. Tack så jätte mycket<3

Fick även en helt ny sånhär. Eftersom den gamla inte gick att använda,
den mögla och allt. Så var nöjd med att fått en ny.
Så för er som kanske har vart med om detta så ska ni veta att ni kan byta den,
utan kvitto och helt gratis.

Senare vid 3 så tog jag tåget hem till skövdeland. Hela kvällen blev väldigt lugn, behövdes var väldigt trött efter allt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0