489324-203

Slitsamt ibland.

Idag känner jag faktiskt mig riktigt duktig. Först cykla jag till jobbet som tog ungefär en halvtimme, gick lätt och var inte alls trött. Att pumpa hjulen gör verkligen mkt, det går mkt lättare då. Sen var det full fart hela tiden på jobbet, typ inte en lugn stund men inte kul att göra nåt speciellt heller så får gärna vara folk typ hela tiden men inte långa köer bara, det blir lite jobbigt ibland. Sedan efter att inte titta en enda gång på klockan så sluta jag vid 4 och tyvärr var det då bara att ta cykeln hem och kan lova er att det var inte så lätt dit som hem, var jäte trött när jag väl kom hem och otroligt kissenödig. haha! Jobbigt men aja, vart riktigt duktig känner jag. Blir jobb imorgon med, 11.30-15.00. Inte så långa dagar men det är soft det måste jag säga =) så ska det vara, är nöjd med det.
Nu blir det snart sängen för mig, ska bli skönt. Behövs, är allt lite trött.








Kommentarer
Postat av: kristin

svar: okej ;)

nej , faktiskt inte. ska iväg så mkt i sommar så jag satsar på att få jobb nästa sommar ;)

2008-06-15 @ 23:57:22
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: okej ;)

nej , faktiskt inte. ska iväg så mkt i sommar så jag satsar på att få jobb nästa sommar ;)

2008-06-15 @ 23:57:22
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0