489324-203

Skolavslutning, vårdcentralen & studenten.

Idag blir det en fullspäckad dag (förmiddag & eftermiddag) iaf. Först nu kvart i 10 ska jag på Benitas skolavslutning. Hon slutar på låg/mellan stadiet och ska sen i höst upp till högstadiet, kommer själv ihåg hur det var, det är en rätt lång flytt ändå och hoppas det går bra :) Sedan vid 10.30 ska jag iväg till vårdcentralen för att kolla vad det är för fel på mig, är kissenödig hela tiden och springer på toa en massa. As jobbigt. Möjligtvis urinverksinfektion. Kul då :/ Sedan när jag har vart där så får jag väl traska hem och vänta på att mamma och Benita ska komma hit och så ska vi åka och handla lite, bland annat ett strykjärn, vårt gick sönder igår när jag skulle stryka, det börja osa bränt och så slog det knister ut sladden, lite otäckt, tänk om man fick typ en stöt elr nåt sånt. Sedan så ska vi in till stan för att titta på studenterna och deras väg fram i alla vagnar (ursäkta men jag kunde verkligen inte stava till vad det egentligen heter) Sen resten av dagen har jag inte en aning om vad som händer faktiskt, får se vad som dyker upp, det brukar ju alltid finnas nåt skoj.





Kommentarer
Postat av: kristin

oj, fullspäckad dag du hade :)

hoppas att den blir bra (;

2008-06-13 @ 10:20:57
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0