489324-203

Shopping & Sverigematch! (:

Nu har jag precis kommit hem efter att gått på stan med Anna och tjötat en massa grejs och hitta faktiskt ett linne på JC från diesel. Halva priset så 174.50 :- (Bild på linnet kommer) Riktigt gött måste jag säga. Kul med såna där inpuls köpt typ. Anna hitta sig en t-shirt och en tröja. As snyggt var det ! Blev även att stå och tjöta med Danne där i början, riktigt kul. Får dra ihop gamla klassen med snart och ha en klassfest. Sedan var man duktig att gå hem från stan, det behövde jag och jag känner mig nu duktig eftersom jag är annars så lat.
Nu blire iaf snart match, Frida är på väg hit så vi ska sitta här och heja och  skricka för fulla halsar. Hoppas verkligen sverige vinner, hejaheja! :D







Kommentarer
Postat av: kristin

svar: tur ni har som slipper åska =)! uschdå;o, som tur va är jag inte rädd för åska(;.



heja sverigeeeee :D

2008-06-10 @ 20:36:09
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Godnatt, godnatt!



Hoppas att du får en trevlig onsdag!

Någonting speciellt inplanerat kanske? :)



Mvh

Söderlund

2008-06-11 @ 01:08:50
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0