489324-203

Sent igår & upp tidigt idag..

.. ingen bra kombination.
Igår så jobba jag ju, var grymt lite folk och sen kom alla på en och samma gång, var en gubbe som blev skit sur för han fick vänta, kan väl inte jag hjälpa att hamburgarna inte är klara. Sorry då! :P Sen vid 10 sluta jag, räkna kassan så kom inte iväg från typ halv 11. Fick med mig en sallad hem oxå, gott :) Gick faktiskt rätt bra att cykla ändå även om det var väldigt kallt.
När jag kom hem kände jag att jag hade ändå rätt bra energi, åt min sallad, diska, satt vid dumburken och duscha och sen vid lite innan 1 kom R och hälsa på en sväng. Mycket trevligt :) Kom tillslut i säng lite efter 3 och är nu väldigt trött eftersom jag gick upp nyss. *gäsp*
Äter frukost nu och ska väl göra mig ordning lite smått för sen att åka iväg och jobba. Är lat idag och tar bussen, orkar inte cykla. Jobbar idag, 12.30-17.15. Hoppas det blir lagom med folk, orkar inte annars. Usch!







Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dt gör jag :D du med??

2008-06-22 @ 10:20:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: vem är inte trött ? ;)

2008-06-22 @ 10:26:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0