489324-203

Nu är det bokat och klart (:

Nu är resan tillsammans med Marita bokad och klar. Det blir grekland och stället heter lefkas. Åker mellan 11-18 aug. Först hade vi bokat en annan resa men kom precis på efteråt hon boka den att jag börja skolan den 20 och man inte får åka på skoltid så fick fixat ihop den andra resan, tur att det gick men krångligt värre. Längtar som tusan! Ska bli riktigt skönt. Blir man jätte brun precis när man kommer tillbaka till skolan.
Saker som måste fixas innan är ett pass, som gick ut igår och ett större minneskort till kamran. Sen är det säkert massor mer men det jag kommit på nu. Ska bli så jävla skönt att komma iväg.

Tyvärr är jag sjuk än, trist :( Blir väl lite bättre men inte mkt. Måste vara frisk på fredag iaf när jag ska jobba, måste få alla pengar jag bara kan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0