489324-203

Man kan inte klaga direkt.

Sicken jävla väder det är egentligen. Riktigt jävla varmt, jag tycker det är lite för varmt. Kunde ju blåst lite mer idag tycker jag ju. Men aja. Idag så blev det först skolan med Samhäll, där vi fick tillbaka våra prov, fick VG så är nöjd :) Sedan blev det att se klart filmen med. Rätt bra tycker jag ändå. Kommer dock inte ihåg vad den hette. Sen blev det att sitta ute i solen en stund men det orka man ju inte nån längre stund direkt. Så gick in en sväng innan vi skulle ha ute gympa och kan lova er att det var jobbigt idag. Som tur var spela vi skogsbrännboll mellan några träd så fick skugga (: Men var jobbigt iaf. Fick ju gå både dit och tillbaka. Är en bit till lertaget, usch ! Men sen var det riktigt skönt med en iskall dusch och drack massa vatten. Sen satt jag och "Plutten" utanför kavelbro i skuggan och tog det lugnt, sen efter typ 45 min så gick vi till sekunden och köpte lite dricka och satte oss mellan bolunger och penta. Satt där typ en timme, var rätt skönt att sitta där i skuggan för solen orka man fan inte. Sen hem och nu är jag här. Blivit klänning förövrigt idag, bild på det kommer. Haft denna en gång bara för två år sen så tänkte att det var på tiden att använda den igen :) Skönt med kort. Blivit brunare nu med, skönt. Syns i ansiktet speciellt, behöver inte ens ha smink typ längre, bara lite mascara och rouch men inget annat. Härliga soool, jag älskar dig, nu kan lite blåst bara komma.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0