489324-203

Lördags morgon

Jag har sovit en rätt så lugn natt, bara vart uppe på toa 2 ggr, skönt. Haha! Börja med antibotika nu på morgonen så förhoppningsvis blir allt bra snart. Blev väckt av min kära vän, Breman. Tack, haha. Kan inte hjälpa det förlåt, tar det en annan dag såklart :)
Har nu precis hjälpt mamma med det sista inför möhippan som hon ska hålla i. Så hon blir borta tills imorgon någon gång. Skönt att vara ensam, fast syrran är ju här men hon sticker nog till nån kompis snart skulle jag tro. Ikväll så ska jag träffa P och så ska vi kolla på sverige match. Heja sverige! Hoppas verkligen dom vinner!

Usch, jag är trött. Gäspar som bara den, kanske ska lägga sig i sängen en stund till eller äta lite frukost vore oxå gott.








Kommentarer
Postat av: kristin

svar: ja:D det blir så. måste verkligen lyssna på dom nu i sommar :D

2008-06-14 @ 14:23:50
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0