489324-203

Kli i näsan

Godmorgon (:
Enu en ny dag och en dag med sol. Underbart! Enda negativa är att jag har massa kli i näsan och ögonen rinner. Det är grymt jobbigt. Allt är gräspollens fel, klarar inte av detta nyklippta gräs, as jobbigt. Tagit allgeritabletter så hoppas det går bra men ändå. En sak till som med är jobbigt är dessa jävla mygg / knott som kommer fram nu, har fått ett bett på ryggen som kliar så, Gaaah! Jobbigt.

Idag blire iaf först skolan och sista dagen för denna veckan. (Slutar skolan nästa vecka) Först har vi iaf svenska där jag inte har en aning om vad vi ska göra. Sedan kl. 1 ska vi iväg och bowla (: det ska bli kul, hoppas att jag är bra denna gången, för ibland är jag jätte bra och ibland är jag verkligen kass. I eftermiddag kväll så tänkte vi kanske grilla, bada & supa med några i klassen men vet ej om det blir nåt eftersom vi ej har bestämt nåt än, men men får väl se om det blir nåt.







Kommentarer
Postat av: Madde

Då har du som mig då alltså Trist



Försök njut av dagen ändå.



Kramis

2008-06-04 @ 08:35:21
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0