489324-203

Jag är ingen ängel jämt.

Ibland kommer djävulen fram i en. Är en tävlingsmänniska som så gärna vill vinna, hatar att förlora och denna gången hade jag turen med mig att vinna. Nu kanske ni undrar vad tusan jag vann, det var att vi bowla med klassen. Jag vann ju inte över alla men med dom jag spela. Jessica, blomberg & Aulikki (lärare) Vi spela 3 serier och jag ledde den mesta delen men i slutet kom blomberg ikapp mig och på sista omgången så gjorde jag en strike och sköt mig till segern, vi låg innan då på samma poäng. Jag fick totalt 249 och blomberg 245, jämt var det men riktigt kul. Kul när det blir så då blir det nåt att kämpa för och jag palla mitt eget tryck. Haha(:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0