489324-203

Jag är hemma idag"

Vet att det dåligt av mig att inte gå iväg men palla lixom. Först och främst försova jag mig i morses, skulle vara i karstorp och tar ett tag att ta sig dit och då tänkte jag att jag skiter i det när jag ändå försov mig. Huvudvärk med, jobbigt. Var nån vecka sen sist nu men tror det är vädret igen som gör detta, alla denna väder omväxling gör att jag får tok ont i huvudet. Så blev att gå upp 9, sjukanmäla mig och sen ta sig två mackor och kolla på gossip girl som jag spela in från igår, kolla ju som sagt på matchen igår. Idag är planerna att jag ska träffa Erica för en picknick men vädret är ju sådär, kanske går men får se sen. Hoppas på att det blir bättre så man kan ha en picknick och bara ligga och tjöta, vore himla skönt =)







Kommentarer
Postat av: Söderlund

Fan vad nice ! :)

Hoppas att du får en trevlig dag.

vad ska ni hitta på för skojigt då? :)



Mvh

Söderlund

2008-06-11 @ 10:27:42
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Låter mysigt! :)

Jag önskar dock att värmeböljavädre kom tillbaka

så att man kan sola igen som senaste helgen t.ex.

Underbart väder då! Helt fantastiskt.



Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Det blir nog relativt lugnt för mig idag :)



Mvh

söderlund

2008-06-11 @ 10:33:15
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Ja, eller hur?

Peace and love (festivalen i borlänge du vet?)

drar igång om två veckor, då vill man ha soool! :)



Mvh

söderlund

2008-06-11 @ 10:37:19
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0