489324-203

Inget kul alls.

Har vart rätt lugn idag fast man har hållt på och grejat hela tiden. Först så gjorde jag lite vuxen grejer som att sätta in massa papper som var mina i en pärm. Sedan runt ett tiden kom R och så åkte vi till donken för att käka lite och sen tog med mat hem till Mamma & Syster. Shit vad mätt jag blev. Sedan hoppa vi in till mig och kolla lite på film sen så åkte han iväg & jobba.
Satte mig lite här och sen åkte jag & mamma iväg, övningskörde. Lämna in min mobil för tredje gången nu, börjar bli rätt trött på den jävla mobilen. =/ Nu var det, en knapp trasig, 2 knappar glappa så man inte kunde gå tillbaka osv. Klapp till heassetet. Hoppas att den kan hålla sig hel sen efter det här, vore riktigt skönt. Sen blev det att handla lite och nu sitter man här och tare lugnt. Vet inte riktigt vad man ska hitta på. Tänkte grilla lite sen, fast regnar nu så får se. Jag vill ha SOL!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0