489324-203

Hemma (:

Nu är man hemma och det är riktigt skönt, vart riktigt slut i fötterna. Man sitter ju lixom aldrig när man jobbar där. Vart rätt så mkt ös idag, till & från vill säga. Som vanligt att alla kommer samtidigt och sen är det tomt.
Skönt att mamma kommer precis när jag sluta så hon slapp och vänta som hon har fått gjort så många ggr förut, skäms att hon behöver det, tycker synd om henne när hon måste sitta ute i bilen & vänta.
Imorgon & hela helgen är jag hemma själv så blev att handla lite idag så man klarar sig, det som bekymrar mig lite är att jag inte vet alls vad som händer imorgon, det är trist =( Sen resten av helgen jobbar jag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0