489324-203

Heldag (fredags) på styrsö

Jaa, jag vet jag är seg. Detta hände lixom i fredags och skriver om det nu. Men har inte orkat & inte hunnit så det är anledningen till att jag skriver nu istället. Blev iaf att åka tills styrsö som ligger utanför gbg. (Tror det var styrsö iaf) Blev en hel dag där iaf, sola, bada och så hade vi med oss massa mumsigt att äta på. Sallad & Godis.Det som var skönast med att vara där var att det var så himla lugnt, trots att det var en del folk fick man sig en stor plats, alla var lugna och gapa inte så, det var lagom vind så blev inte för varmt och vattnet var kallt i början men sen blev det rätt skönt faktiskt.


Solar för fullt, dock blev det sträcka fast jag försökte undvika det så gott jag kunde.

På färjan tillbaka till saltholmen och fastland.
Blev dock tokig på min klänning som bara ville leva sitt eget liv.

Skulle ju inte vara fel att ha ett litet hus här och åka till ibland.


Tillbaka i Maritas lägenhet, sitter här och håller på och grejar med min nya
väska och lägger på nagellack på pärlorna.  Så dom sitter kvar.

Utsikten från Maritas lägenhet, 7e våning, fyfan vad högt det är =/
 Detta var bara fredag och resten av kvällen tog vi det bara lugnt, orka inte så mkt annat. Super dag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0