489324-203

Handla kan vara väldigt jobbigt

Precis kommit hem från att ha storhandlat med mamma. Innan vi gick in i själva maxi så ville jag in på skopunkten och kolla efter skor men till min stora besvikelse fanns det där inget jag sökt och ville ha. Det som stör mig så jävla mycket är att jag aldrig hittar ett par pumps som passar mig. 37orna är alltid för små och 38 alltid förstora :S Vad ska man göra, gör mig tokig. Men men, blev sen in på maxi och storhandla, var inte alls sugen för det och en massa folk. Bort med er för en stund närjag är där. Sen fick jag en cpvagn som bara drog åt vänster hela tiden, Gaah! Störande. =( Blev även att övningsköra för min del, gick bra som vanligt. Börjar känna mig rätt duktig, fast många ggr (inte bara jag) så överskattar man sin förmåga om att tro att man kan köra och hantera en bil jämt, nejnej.. mkt kvar att lära. som att KOLLA I SPEGLERNA, är fan kass på det.

Ikväll blir det att bänka sig framför tven från 8-10 för att se mina favvo program, gossip girl & DH. Yeah! typ det enda jag följer, och älskar det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0