489324-203

Godmorgon.

Söndag morgon och idag är det dags för att jobba. Sådär kul en söndag men bra ändå för är ju dubbelt betalt, pengar behövs alltid vill jag lova :) Jobbar 16-19 idag. Det som är rätt surt är att det går endast en buss i timmen så jag får väl helt enkelt sätt mig på cykeln och trampa dit bort, orka. är ju långt. Tar säkert över en halv timme och cyklar dit med. Men behöver motion så får tänka så. Fått pumpa hjulen på cykeln oxå, var ju ingen luft kvar typ.

Igår blev det ju att se på sverige matchen, vilken jävla otur, i 92:a minuten, tusan då. men men, får ta ryssland istället på onsdag.
Efter matchen åkte jag och mötte P och drog hem till mig och såg på film och bara myste :) Ur mysigt. Sen när han skulle tillbaka så blev det cykeln och jag trodde ju tusan att bakhjulen skulle gå sönder helt men det klara sig som tur var. haha. Like you<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0