489324-203

Fylleinlägg

Jag hoppa sjag kan jag få ihop något bra här nu när man är riktigt rund i huvudet & allt är väldigt suddigt. Händer är typ borta och så lyssnar på hög musik, undrar kanske varfär jag sitter här. Det skulle ni gärna vilja veta vad :P haha.
Kvällen börja hos Malou, med jordgubbar & grejer. Mumsigt! :) sen kom Danne och hämta oss och vi drg till simsjön där inget drag var så blev att spela lite biljader och sen dra därifrån och in till stan och Emma, sen till Karlsborg och fråga mig egentligen vad vi gjorde där men var ändå trevligt :) träffa härliga kavelbro PÖJKAR! Efter mkt snält fick man skjuts hem och sen cykeln hem från Malou. tog tid men ändå.
Denna kvällen var vi 5 tjejor:D Jag, Lollo, Malou, Therese &  Emma. Men en sköj kväll, tack alla <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0