489324-203

Full Gas

Det har verkligen vart full rulle hela dagen, är trött nu och seg. Efter Mamma och Benita hade kommit hem så stack vi in till stan, jag hämta ut min antibotika som jag ska äta nu i 5 dagar framöver. Fan vad sega dom är på apoteket egentligen, vänta jätte länge ju, över en halvtimme på min tur. Men sen gick vi lite i affärer och sen stanna utanför mummel där det fanns tak för att vänta på studenterna skulle komma. Värsta var ju att det bara öste ner, skit tråkigt ju. Men precis innan dom skulle börja åka så försvann regnet vilken jävla tur dom hade. Sen var det bara att stå där och titta och längta tills det är min tur. Endast 1 år kvar nu ! Jäklar vilket liv vi ska föra, hög musik & sjunga för fulla muggar. Vissa var ju typ helt döda och jätte tråkiga. Haha. Sen efter kollat där så åkte vi iväg och handla, var rätt seg men var ju tvungen. Nytt strykjärn och godis och annat som behövdes, sedan hem, greja lite och iväg igen och hämta en cd hos Louise, mamma ska ju iväg imorgon så hon behöver den.Nu tänkte jag sätta mig en stund och bara ta det lugnt och hoppas på att P hör av sig igen och kan. Måste enligt, men man vet ju aldrig med boys ;P

Benita & Mamma efter Benitas skolavslutning.

Jag & Syster efter hennes skolavslutning.

Nu börja kortecen, elr hur det nu tusan stavas, har inte en aning.

Volvo, dom syndes & hördes. Haha!
Blev tyvärr inte så många kort men det får duga som sagt iaf.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0