489324-203

En typsikt söndag kan man kalla det

Godkväll på er alihopa. Inte skrivit nåt på hela dagen men vart för att har verkligen inte haft nåt att skriva, orka skriva nåt omeningsfullt.  Inte gjort nåt speciellt idag men det brukar ju vara så när det är söndag.
Kan väl berätta om min dag i detalj då så blir det kanske mkt fast man inte gjort nåt typ. Först så vakna jag upp i mamma säng eftersom jag och min syster sov tillsammans där igår. Blev först frukost som syster yster fixade och sen en dusch. Sitta lite vid datorn & tven, lixom sprang där emellan inte så långt men ändå. Var ändå duktig idag och städa mitt rum, det behövdes vill jag lova! Usch, vad dammigt & äckligt det var. Blev efter det lite mat och film och sedan somna jag. Efter ett tag kom mamma hem och laga mat (detta är flera timmar senare sen jag åt sist) Blev pommes & nuggets med ett glas vitt. Mumsigt :) Nu blir det att vänta in em-finalen. Nej, jag är ingen fotbollsnörd men tycker det ändå kan vara kul att se ibland.
Detta är vad jag kallar en typsik söndag! - att inte göra NÅGONTING!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0