489324-203

En ny dag och en ny vecka.

Denna veckan så slutar man skolan, skönt ska det bli. Slutar på torsdag och sen tar 3orna studenten på fredag. Blir väl att åka in och kolla såklart. På onsdag så ska hela fordonsprogrammet vara på lertaget och spela brännboll. Haha, kul :P Blir kanske grillning med om jag kommer ihåg rätt.

Men idag då, börjar skolan 9.40 med samhäll och sedan lunch och efter det idrott, sen sluta. Har ju inte allt för långa dagar kan jag ju inte påstå men snart är det slut på dom och får väl ett jäkla jobbigt schema i 3an kan jag tänka mig, men sånt man får ta (;

En sak som börjar blir jäkligt jobbigt är att jag sover illa. Håller på att vakna och somna om hela tiden, springer på toa och vaknar jätte tidigt. Som nu tex. jag ska egentligen inte gå upp från 8 men gick upp 7, jag kan verkligen inte somna om, det är helt sjukt och as jobbigt =/ Nån som har ett bra tips på hur jag ska kunna få en lugn sömn?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0