489324-203

En hård & lång dag!

Idag har det vart fullt ös. Mått bättre idag oxå så det är riktigt skönt. Först blev det stan med mamma & syster och hitta mig ett par skor. Gött ! vill ju inte komma hem utan nåt alls. Bild på dom kommer, egentligen har jag inte råd att köpa saker men ibland måste man bara. Haha :P  Övningskört har jag gjort med, det måste jag lägga till. Blev även att äta på gräddhyllan, riktigt gott, marinerad kyckling & potatisklyftor, det var mums i magen vill jag lova ;D

Kvart över 3 var det dags att jobba, inte jobbat sen i söndags så var gött ändå att komma igång igen och få kännan kroppen jobba, behövde det. Var riktigt ös där idag, var ju helt slut där efter 3 timmar. Ibland är det hårt.Men pengar behövs, sen kom mamma och hämta mig vid 8 och så blev det duschen, snart ska R komma hit en sväng.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0