489324-203

Det gillas(:

Nu har jag fått i mig lite mat, blev makaroner och falukorv, gottis ! Länge sen faktiskt. Känner mig riktigt gammal nu faktiskt men skulle vara skönt med en middagslur. Haha. Funderar skarpt på att lägga mig i soffan en stund och bara softa och kanske somna in lite. Ska träffa Erica en sväng oxå, ska bli kul, snacka av sig lite lixom. Min kropp gillar detta nu, mat i magen och sen vila en stund. Haha, lata jag. Ska sen faktiskt försöka ta mig en promenad. Hoppas på bättre väder bara, skönt att solen lyser genom molnen men dock är det inte mycket.







Kommentarer
Postat av: Söderlund

Jafan!

Klart det!

Drömmer mig bort :) haha



Mvh

Söderlund

2008-06-11 @ 13:31:08
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0