489324-203

Dagens Låt - Fredag

Sitter och lyssnar på en väldigt gammal skiva och riktigt roligt att lyssna på, får tillbaka såkallad gamla minnen när man var ung "yngre" är ju som sagt bara 17 så jag är ung, bara ett barn. Haha ;P
Bara för att det är sommar så blir det en grupp som jag verkligen kopplar till sommaren och som jag alltid lyssnar på sommaren, det passar bäst då. Låten är väl inte den roligaste men otroligt fin & bra :D
Dagens Låt: Gyllene Tider - När alla vännerna gått hem

Inga förväntningar inför sommaren så vem vet det kanske blir en gyllene sommar, man kan ju hoppas :)








Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jag vet, grymt gött :D

2008-06-13 @ 12:23:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: okej ;)

åh, gyllene tider. de va ett tag sedan jag lyssnade på dom =)

2008-06-13 @ 14:11:47
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0